ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA


Elektroniczna Skrzynka PodawczaZgodnie z Ustawą o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. Nr 64, poz. 565 z 2005 roku) oraz Rozporządzeniem Prezesa Ministrów w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczenia dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200, poz. 1651 z 2005 roku) pragniemy poinformować, iż Urząd Miejski w Grybowie posiada Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na serwerze www.epuap.gov.pl. Jest to dostępny publicznie środek komunikacji elektronicznej służący do przekazywania informacji w formie elektronicznej do podmiotu publicznego przy wykorzystaniu powszechnie dostępnej sieci teleinformatycznej. 

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:

  1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego.
  2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu: poniedziałek-piątek 07.30-15.30 na Dziennik Podawczy mieszczący się w Biurze Obsługi Klienta (pokój nr 17) w budynku Urzędu Miejskiego w Grybowie przy ul. Rynek 12, na następujących nośnikach danych:
    • Dyskietka 1,44 MB.
    • Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0.
    • Płyta CD-RW.
  3. Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

  1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes.
  2. Akceptowalne formaty załączników to:
    • DOC, RTF, ODT, SXW,
    • XLS, ODS, SXC,
    • CSV,
    • TXT,
    • GIF, TIF, BMP, JPG,
    • PDF,
    • ZIP.
  3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 10 MB.
  4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

ePUAP

W celu złożenia dokumentu elektronicznego należy wykonać następujące kroki:

  1. Założyć konto na serwerze ePUAP (tylko w sytuacji gdy konta nie posiadamy).
  2. Zalogować się na serwer.
  3. Z alfabetycznej listy spraw wybrać "Pismo ogólne do podmiotu publicznego".
  4. Następnie w sekcji "Gdzie chcesz załatwić sprawę" wybrać "Przejdź do formularza".
  5. Będąc zalogowanym na swoje konto przejść do sekcji "Treść dokumentu - Ustaw/zmień adresata" i wprowadzić "Urząd Miejski w Grybowie".
  6. Na liście należy wybrać odpowiedniego adresata czyli "Urząd Miejski w Grybowie" a następnie poniżej nacisnąć przycisk "Zaadresuj".
  7. Nastąpi zmiana domyślnego adresata z "MINISTERSTWO ADMINISTRACJI I CYFRYZACJI" na "URZĄD MIEJSKI W GRYBOWIE".
  8. Prawidłowo wypełnić formularz i ewentualnie dodać załączniki.
  9. Wysłać do Urzędu Miejskiego w Grybowie.

Powrót do góry

Wiadomości z urzędu

Kalendarium

  • PO
  • WT
  • ŚR
  • CZ
  • PI
  • SO
  • NI
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • PO
  • WT
  • ŚR
  • CZ
  • PI
  • SO
  • NI

Na skróty